Προτού καν δημοσιοποιηθούν οι τελευταίες έρευνες κοινής γνώμης, τα μηνύματα είχαν φθάσει στο Μέγαρο Μαξίμου. Το δίμηνο Φεβρουαρίου-Μαρτίου ήταν το δυσκολότερο μέχρι στιγμής για την κυβέρνηση, με πολλά λάθη στην πολιτική και επικοινωνιακή διαχείριση διαφόρων κρίσεων, και αυτό αποτυπώνεται στα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω