Διαφημιστική μελαγχολία

Τι μας έμεινε από την καμπάνια των κομμάτων; Aυθόρμητα απαντώ: ο Κουτσούμπας ως πρωταγωνιστής του Luben, μερικά βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok και τα υψηλών «ντεσιμπέλ» tweets φίλων του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι τις 21 Μαΐου (η αμήχανη σιωπή που ακολούθησε επέτεινε τη δυσάρεστη ανάμνηση της πρώτης περιόδου).

Κατά τ’ άλλα, αυτό που αποκαλούμε πολιτική διαφήμιση, δηλαδή τα σποτ των κομμάτων που ο ρόλος τους είναι να εκφράσουν το βασικό μήνυμα του καθενός, πέρασαν και δεν μας άγγιξαν!

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.