Ακούμε και διαβάζουμε για την κατάσταση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, τη μείωση των πωλήσεων, τις καθυστερήσεις παράδοσης καινούργιων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες τους, τη σχέση του πληθωρισμού με τις αυξήσεις των τιμών πώλησης, τις ευκαιρίες και τις παγίδες που κρύβει η απόκτηση ενός – υπερτιμημένου κατά τεκμήριο – μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Τον τελευταίο καιρό μάλιστα εν όψει εκλογών, οι οποίες παντού, όχι μόνο στην Ελλάδα, δημιουργούν συνθήκες «απαιτήσεων» και «παροχών», επιστρέφουν στο τραπέζι των συζητήσεων αιτήματα όπως η επαναφορά της απόσυρσης, η μείωση, ακόμα και η κατάργηση, του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (αυτής της ελληνικής πρωτοτυπίας που εξασφαλίζει κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στην ελληνική πολιτεία, για αυτό και δεν πρόκειται να καταργηθεί) προκειμένου να μειωθούν οι τιμές των αυτοκινήτων, η επιβολή αντικινήτρων για την κυκλοφορία των παλαιότερων αυτοκινήτων που μολύνουν υπέρμετρα το περιβάλλον και τα περισσότερα είναι πλημμελώς συντηρημένα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.