Αναλαμβάνοντας την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αντιμετωπίσαμε σοβαρές προκλήσεις που σχετίζονται με την καθημερινότητα της εκπαίδευσης, αλλά και σημαντικά δομικά και οργανωτικά ζητήματα που υπονομεύουν την ποιότητα και την αναπτυξιακή προοπτική του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Ενα από τα ζητήματα αυτά είναι και η άναρχη και άκριτη αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη που συντελέστηκε τους τελευταίους μήνες της προηγούμενης διακυβέρνησης.

Το τελευταίο διάστημα της θητείας της, η απελθούσα κυβέρνηση υλοποίησε καταργήσεις και συγχωνεύσεις ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, χωρίς προκαθορισμένα ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς ουσιαστικές μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς προηγούμενη ουσιαστική αξιολόγηση, με μόνο γνώμονα μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Η δυσμενέστερη επίπτωση των ενεργειών αυτών ήταν ο αφανισμός του πυλώνα της τεχνολογικής εκπαίδευσης από τον χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αντίθετα με τη διεθνή τάση και πρακτική, ως αποτέλεσμα ευκαιριακών διευθετήσεων και ιδεοληψίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω