Μόλις μέχρι την περασμένη δεκαετία, η επίδραση της τηλεόρασης και των διασήμων που εμφανίζονταν σε αυτή στις καταναλωτικές συνήθειες του πληθυσμού ήταν ένα φαινόμενο εκτενώς μελετημένο και τεκμηριωμένο. Ωστόσο οι σημερινοί νέοι δεν επηρεάζονται πια τόσο από την τηλεόραση όσο από το Διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατη μέτρηση στη Μεγάλη Βρετανία κατέδειξε ότι το 93% των παιδιών ηλικίας 8-11 ετών σερφάρει στο Διαδίκτυο, το 77% από αυτά χρησιμοποιεί το YouTube και το 18% διαθέτει λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Τα ποσοστά σε λίγο μεγαλύτερα παιδιά (12-15 ετών) είναι ακόμα υψηλότερα: το 99% σερφάρει στο Διαδίκτυο, το 89% χρησιμοποιεί το YouTube και το 69% διαθέτει λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.