Η νοσταλγία των καταναλωτών για προϊόντα και εμπειρίες με αναφορές στο παρελθόν είναι ένα πολύ ενδιαφέρον φαινόμενο που παρατηρείται στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες.

Τα νοσταλγικά προϊόντα διαθέτουν αισθητικό, τεχνολογικό και πολιτιστικό περιεχόμενο συναφές με κάποια συγκεκριμένη περίοδο του παρελθόντος και επομένως αποκτούν ιδιαίτερη σημασία για τους καταναλωτές που ενδιαφέρονται ή γοητεύονται από αυτήν. Η ισχυρή ζήτηση για νοσταλγικά προϊόντα και εμπειρίες έχει ήδη υποκινήσει την αντίστοιχη προσφορά στην αγορά, καθώς εταιρείες και μάρκες προσπαθούν να ικανοποιήσουν την επιθυμία των καταναλωτών για επανασύνδεση με προηγούμενες εποχές.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω