Πολύ κουρνιαχτός σηκώθηκε σχετικά με την ανάρτηση του καθηγητή κ. Μόσιαλου και το σκίτσο του που χρησιμοποιούσε την πίστη στην «άμωμη σύλληψη» της Θεοτόκου για να σατιρίσει όλους όσοι αρνούνται την ύπαρξη της πανδημίας. Δυο μεγάλα «στρατόπεδα» δημιουργήθηκαν. Στο ένα, που δυστυχώς το υποδαύλισε και η ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου, κυριάρχησαν τα αναθέματα κατά του καθηγητή. Η ανάρτησή του χαρακτηρίστηκε μια ακόμα ύβρις του «δηλητηριώδους φιλελευθερισμού» που ως φίδι το μόνο που γνωρίζει είναι να δαγκώνει τους πιστούς, οι οποίοι μάλιστα ταυτίζονται με την Ορθοδοξία. Οι υβριστές του καθηγητή ταυτίζουν τον φιλελευθερισμό με την ανοικτή και απροκάλυπτη επίθεση προς τον κλήρο και την Εκκλησία. Ουσιαστικά όμως θρηνούν το ότι το κοσμικό φιλελεύθερο κράτος έχει απονομιμοποιήσει την επιβολή των εκκλησιαστικών δογμάτων στον τρόπο συγκρότησης των ευνομούμενων πολιτειών. Το ότι δηλαδή για θέματα όπως ο εμβολιασμός, η μετάγγιση αίματος, οι ταυτότητες, ο γάμος των ομοφυλόφιλων δεν αποφασίζουν οι αγιορείτες καλόγεροι και οι «πνευματικοί» αλλά η συντεταγμένη πολιτεία.
Κανείς σοβαρός δεν μπορεί να ισχυριστεί πως αυτό που ονομάζεται φιλελεύθερη δημοκρατία δεν αντλεί στοιχεία από τον χριστιανικό πολιτισμό. Αλήθεια, ποιος μπορεί να κατανοήσει έστω και ένα έργο των κλασικών του Διαφωτισμού χωρίς γνώση της Βίβλου; Ο θρησκευτικός αναλφαβητισμός εμποδίζει την ανάπτυξη μιας σύγχρονης θέασης του Πολιτικού. Ακόμη και ο Μαρξ στην ίδια παράγραφο που αναφερόταν στη θρησκεία ως όπιο του λαού, λίγο παρακάτω τη χαρακτήριζε «αναστεναγμό του καταπιεσμένου». Αλλά και κανείς πάλι σοβαρός δεν μπορεί να υποστηρίξει πως μπορεί να υπάρξει ευνομούμενη πολιτεία στηριζόμενη σε υπερλογικές αξίες. Δυστυχώς όμως το στρατόπεδο των «φιλελεύθερων» υποστηρικτών της ανάρτησης πέφτει στα ίδια λάθη με τους φανατικούς της πίστης. Ταυτίζει την ελευθερία του λόγου με τον αντικληρικαλισμό. Και τα δυο αυτά «περιεκτικά» δόγματα από διαφορετικές αφετηρίες καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. Φιλελευθερισμός και θρησκεία εκλαμβάνονται ως δοχείο με λάδι και νερό. Μέγα λάθος.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος