Είναι παρήγορο που η ενιαύσια ανακοίνωση των βαθμολογικών βάσεων εισαγωγής χιλιάδων νέων στα ΑΕΙ της χώρας εξακολουθεί να προκαλεί έντονη δημόσια συζήτηση και αντιπαράθεση. Είναι σημαντικό ότι η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξακολουθεί να αποτελεί μια ισχυρή σημασιολογικά στιγμή για τη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Αυτή η υψηλή σημασιολογική αξία αποδεικνύει ότι στην Ελλάδα εξακολουθούμε να θεωρούμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση ως έναν σημαντικό μοχλό κοινωνικής ανόδου και ευημερίας. Και πολύ καλά κάνουμε, γιατί η αντίληψη αυτή αποτυπώνει την πραγματικότητα. Και βέβαια δεν αφορά μόνο την Ελλάδα αλλά το διεθνές πλαίσιο. Η κοινωνική άνοδος και η ευημερία, στο πλαίσιο της σύγχρονης μεταβιομηχανικής οικονομίας και κοινωνίας της γνώσης, προϋποθέτουν την πρόσβαση σε δεξιότητες και γνώσεις που μόνο μέσω της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αποκτώνται.
Οι προκλήσεις
και οι αλλαγές
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.