Εχει παρατηρηθεί κάθε χρόνο ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και τα αποτελέσματα που ακολουθούν προκαλούν συζητήσεις επί συζητήσεων – κουβέντα να γίνεται.

Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ (και ο γράφων) θυμούνται τις συχνές αλλαγές από το 1964 στο σύστημα εξετάσεων. Στις ημέρες των εξετάσεων η «επωδός»: Τα θέματα βατά, πολύ δύσκολα, εκτός ύλης κ.λπ. Οι διαδικασίες των εξετάσεων κυρίως για λόγους κοινωνικούς παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον. Η εκπαιδευτική κοινότητα, υποψήφιοι, οικογένειες, ΜΜΕ δείχνουν υπερβάλλοντα ζήλο στην προβολή των εισαγωγικών εξετάσεων. Αυτός ο τεράστιος θόρυβος, από μόνος του, τοποθετεί τις εξετάσεις στον πυρήνα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ θα έπρεπε να είναι μια τρέχουσα σχολική διαδικασία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω