Ησυστηματική εκπαιδευτική έρευνα και η κοινωνική κριτική διαπιστώνουν χωρίς επιφυλάξεις ότι το Λύκειο ως εκπαιδευτική βαθμίδα «νοσεί». Συγκεκριμένα επισημαίνεται ότι το Λύκειο έχει παύσει να συνιστά συντελεστή παροχής γενικής μόρφωσης και υπηρετεί, όχι πάντα επιτυχώς, την προετοιμασία των μαθητών και των μαθητριών για τη συμμετοχή στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Αποδίδεται, δηλαδή, στο Λύκειο στενός, εξειδικευτικός ρόλος φροντιστηριακού χαρακτήρα. Εκφάνσεις αυτής της παθογένειας θεωρούνται:
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος