Κάθε φορά που εξαγγέλλεται «κάποια μεταρρύθμιση» στην εκπαίδευση ή έρχεται στη δημοσιότητα το κυβερνητικό πρόγραμμα ενός κόμματος για την παιδεία, επανέρχεται και η συζήτηση για τα προβλήματα του ελληνικού σχολείου και του πανεπιστημίου. Προβλήματα διαχρονικά, τα οποία φαίνονται αξεπέραστα, παρά τις πολλές «μεταρρυθμίσεις» και «αντιμεταρρυθμίσεις», ειδικά των τελευταίων δεκαετιών.
Αυτό καταδεικνύει την έλλειψη πολιτικής βούλησης, γενναιότητας και συνεννόησης μεταξύ των κομμάτων. Σήμερα, αλήθεια, τι χρειάζεται για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της παιδείας;
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.