Ποια είναι τα «στρατηγικά» πλεονεκτήματα της χώρας μας στον χώρο της γεωργίας; Πώς θα μπορούσε η αγροτική και κτηνοτροφική δραστηριότητα να διαμορφωθεί από τα νέα δεδομένα για το κλίμα; Ο Σπυρίδων Μάμαλης, πρόεδρος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, αναλύει τα δεδομένα στον κλάδο και τη σύγχρονη δυναμική που αναπτύσσεται σε αυτόν. Ο κ. Μάμαλης, γεωπόνος με MSc και PhD στο Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων, είναι επίσης καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής. Παράλληλα, είναι διευθυντής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA in Tourism» και διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης νέων προϊόντων. Είναι ακόμη επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις της Πάφου στην Κύπρο και στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, καθώς και μέλος του ΔΣ του Ελληνικού Γεωργικού Οργανισμού «Δήμητρα» και της συντονιστικής επιτροπής του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου Χανίων. Ας δούμε τι είπε στο «Βήμα των Σερρών».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω