Είμαι μαθήτρια της Α’ Λυκείου. Φοιτώ σε ένα επαρχιακό σχολείο μιας καθαρά αγροτικής περιοχής. Πιστεύω πως η παιδεία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για όλους εμάς, καθώς συμβάλλει και στην εξέλιξη της ζωής μας. Πρόσφατα, η περιοχή μας πληγώθηκε από μία σοβαρή πλημμύρα. Αυτό είχε ως συνέπεια, πέρα από τις υλικές καταστροφές στις καλλιέργειες των ανθρώπων, τα σχολεία να παραμείνουν κλειστά για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό το γεγονός προβλημάτισε και εμένα, αλλά και τους υπόλοιπους μαθητές, αφού κάθε χρόνο καλούμαστε να δώσουμε κάποιες γραπτές εξετάσεις. Σύμφωνα με αυτές, επίσης μου δημιουργείται ένα άγχος, εξαιτίας της ύλης.
Από όλα τα έτη, η ύλη των μαθημάτων για τις γραπτές εξετάσεις είναι αρκετά μεγάλη. Με αυτόν τον τρόπο όλοι οι μαθητές αγχώνονται. Ετσι και εγώ, αλλά και οι υπόλοιποι συμμαθητές μου, κυρίως φέτος που θα δώσουμε με τη λεγόμενη «Τράπεζα Θεμάτων». Σκέφτομαι πως η ύλη θα είναι ακόμη πιο μεγάλη σε σχέση με τις άλλες χρονιές, δηλαδή της ύλης του Γυμνασίου, και αυτό μου δημιουργεί ένα παραπάνω άγχος. Επιπλέον, με προβληματίζει το γεγονός πως και τα θέματα των ασκήσεων θα είναι πιο δύσκολα και παράλληλα απαιτητικά, αλλά δεν θα γνωρίζουμε και τη δομή των ασκήσεων.
Οπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, το ζήτημα με τις πλημμύρες ήταν ένα γεγονός το οποίο άγχωσε σε έναν αρκετά μεγάλο βαθμό και εμάς τους μαθητές αλλά και όλους τους καθηγητές. Μας απασχολεί πως μέσα σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα θα πρέπει να βγει η συγκεκριμένη ύλη του υπουργείου. Προβληματιζόμαστε αν θα καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε τη διδακτέα ύλη. Βέβαια, δεν πρέπει να υπάρχει βιασύνη, έτσι ώστε όλα τα θέματα να γίνονται από όλους κατανοητά.