Με δύο μνηστήρες προχωρεί τελικά ο διαγωνισμός για την 35ετή παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Ο διαγωνισμός, που ξεκίνησε πριν από 3,5 χρόνια, έχοντας σκοντάψει από τότε σε πολιτικές συγκρούσεις, επιχειρηματικές κόντρες και δικαστικά εμπόδια, έφτασε στο στάδιο των δεσμευτικών προσφορών την 1η Απριλίου. Η τελευταία πράξη του σίριαλ παίχτηκε και πάλι στο δικαστήριο, καθώς το αίτημα ασφαλιστικών μέτρων της ΑΚΤΩΡ προκειμένου να μπει φρένο στη διαδικασία απορρίφθηκε από το ΣτΕ. Τα απόνερα όμως της εξέλιξης αυτής αναμένεται να φέρουν νέες αναταράξεις στον κατασκευαστικό χάρτη της χώρας.

Οι δύο κοινοπραξίες που κατέθεσαν, όπως αναμενόταν, δεσμευτικές προσφορές στο ΤΑΙΠΕΔ είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-EgisProjects, που είχε δώσει το «παρών» και στον πρώτο γύρο της τελικής φάσης τον περασμένο Δεκέμβριο, και η VINCI Highways-VINCI Concesiones-Μυτιληναίος-Αβαξ. Η παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου, μήκους 658 χιλιομέτρων, και των τριών κάθετων αξόνων του, συνολικού μήκους 225 χλμ., για περίοδο 35 ετών αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά projects του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, που αναμένεται να φέρει στα ταμεία ακόμη και 1,5 δισ. ευρώ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω