Μετά από 88 ημέρες πολέμου τα πλήγματα στις ελληνικές επιχειρήσεις που είχαν εξαγωγική, εμπορική ή ακόμη και παραγωγική δραστηριότητα σε Ρωσία και Ουκρανία πολλαπλασιάζονται, ενώ την ίδια ώρα η κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα δημιουργεί πίεση και σε εταιρείες οι οποίες παρότι δεν έχουν άμεση έκθεση στις εν λόγω περιοχές, αρχίζουν να βιώνουν την εποχή των μεγάλων ελλείψεων.

Ολα τα σενάρια παραμένουν ανοιχτά για την παρουσία της Coca-Cola HBC στη Ρωσία, η διοίκηση της οποίας δήλωσε ότι «αξιολογεί όλες τις επιλογές» και «εργάζεται σε στενή ευθυγράμμιση» με τη The Coca-Cola Company προκειμένου να εφαρμόσει την απόφαση του αμερικανικού γίγαντα των αναψυκτικών, που ελήφθη στις 8 Μαρτίου, να σταματήσει η παραγωγή και η πώληση της Coca-Cola στη χώρα και των άλλων εμπορικών σημάτων της εταιρείας, όπως Fanta, Coke Zero και Schweppes.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω