Η καραντίνα ανέβαλε την «Ημέρα της Μπαταρίας» που είχε προγραμματίσει για τα μέσα Μαΐου ο Ελον Μασκ. Το μέγα επιχειρηματικό – και διαφημιστικό – γεγονός θα προηγούνταν της θεαματικής εκτόξευσης της πρώτης επανδρωμένης πτήσης της SpaceX, της διαστημικής εταιρείας του πολυσχιδούς και πολυπράγμονος επιχειρηματία. Αναγκαστικά θα γίνει το «επόμενο τρελό σχέδιο» του Μασκ. Διότι ο διακηρυγμένος στόχος του είναι να κατασκευάσει μια μπαταρία που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διανύει με μία φόρτιση χίλια μίλια! Μιλάμε για αυτονομία 1.600 χιλιομέτρων, υπερδιπλάσια σχεδόν κάθε μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το πρόβλημα της ισχύος των συσσωρευτών – και κατ’ επέκταση της αυτονομίας του οχήματος – είναι, ως γνωστόν, το βασικό τεχνολογικό ζήτημα που πασχίζουν να λύσουν οι μηχανικοί ώστε να προχωρήσει εμπορικά η ηλεκτροκίνηση. Ακριβέστερα, η πρόκληση είναι η κατασκευή όσο το δυνατόν ισχυρότερων μπαταριών με όσο το δυνατόν μικρότερο όγκο και βάρος – και λογικό κόστος βεβαίως. Ο Ελον Μασκ, όμως, πέρα από αδιαμφισβήτητα ικανός μπίζνεσμαν και επενδυτής, είναι και μηχανικός και εφευρέτης. Και έχει ο ίδιος άμεση εποπτεία των προσπαθειών των μηχανικών της Tesla για τη δημιουργία της «μπαταρίας των χιλίων μιλίων».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω