Στον δρόμο προς τις εθνικές κάλπες, όποτε κι αν αυτές στηθούν μέχρι το ερχόμενο φθινόπωρο, η κυβέρνηση φαίνεται πως δεν θέλει να λάβει ξανά «κόκκινη κάρτα» από τους θεσμούς για την παραχώρηση της Εγνατίας οδού. Δεν παύει όμως ο διαγωνισμός της 35ετούς παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου μήκους 648 χλμ. να είναι το μεγάλο αγκάθι του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων. Σε κάθε περίπτωση, τη λύση θα κληθεί να δώσει η επόμενη κυβέρνηση. Η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών έχει μετατεθεί για τις 4 Οκτωβρίου 2019, χωρίς να μπορεί να διασφαλιστεί ότι οι επερχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις δεν θα την καθυστερήσουν έτι περαιτέρω.
Η ηχηρή «καμπάνα» της Κομισιόν στην πρόσφατη Εκθεση Αξιολόγησης στο πλαίσιο της μεταμνημονιακής εποπτείας, στην οποία ούτε λίγο ούτε πολύ οι θεσμοί διαπίστωσαν τρικλοποδιές από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έβαλε μεν σε τροχιά τον διαγωνισμό, αφού όμως πρώτα «πάγωσε» τη δόση του 1 δισ. ευρώ. Μετά τις αιχμηρές συστάσεις, οι εμπλεκόμενοι φορείς, δηλαδή το ΤΑΙΠΕΔ, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Εγνατία Οδός ΑΕ, φαίνεται πως άρχισαν να μιλούν κοινή γλώσσα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.