Το Instagram «ανεβάζει» και την αγορά κρουαζιέρας

Πώς οι ταξιδιωτικές εμπειρίες των επιβατών που δημοσιεύονται στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν την ανάπτυξη του κλάδου – Τι συζητήθηκε στο διεθνές συνέδριο «The Posidonia Sea Tourism Forum»

Το παρόν και το μέλλον της κρουαζιέρας συζητήθηκε στο διήμερο διεθνές συνέδριο «The Posidonia Sea Tourism Forum», στο οποίο έγινε γνωστό ότι εφέτος αναμένεται αύξηση 7% των επισκεπτών κρουαζιέρας στην Ελλάδα.

Οι προοπτικές για την ανάπτυξη της βιομηχανίας κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο είναι θετικές, ωστόσο χρειάζεται ακόμη να γίνουν πολλά, ιδιαίτερα στον τομέα της ασφάλειας, προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως τα μοναδικά πλεονεκτήματα της περιοχής αλλά και αυτό που ζητούν οι μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας για να αναβαθμιστεί η ταξιδιωτική εμπειρία στην Ανατολική Μεσόγειο: οι σύγχρονες υποδομές και οι νέοι προορισμοί.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.