Περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τους κανονισμούς που θα διέπουν την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη την επόμενη δεκαετία ζητούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες μετά την απόφαση της ΕΕ να επιτρέψει τη χρήση συνθετικών καυσίμων (e-fuels), δίνοντας παράταση ζωής στους θερμικούς κινητήρες μετά το 2035. «Πρέπει να ξέρουμε ποιο θα είναι το ρυθμιστικό πλαίσιο από το 2032 και μετά» υπογραμμίζει ο Στέφαν Βίνκελμαν, επικεφαλής της Lamborghini, η οποία δρομολογεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό της.

Από την πλευρά του ο Τζιμ Ρόουαν, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars, χαρακτήρισε την απόφαση ως «μια βαθιά ανησυχητική και απογοητευτική εξέλιξη που υπονομεύει τον στόχο μηδενικών εκπομπών ρύπων ο οποίος έχει τεθεί και καταδεικνύει την ηγετική θέση της ΕΕ για το κλίμα παγκοσμίως σε μια κρίσιμη στιγμή για τον πλανήτη μας και την ανθρωπότητα». Ο Ρόουαν μαζί με οικολογικές οργανώσεις αποδεικνύονται οι σφοδρότεροι πολέμιοι της προσπάθειας αποδυνάμωσης του αρχικού σχεδίου της ΕΕ για την απαγόρευση διάθεσης νέων οχημάτων που θα κινούνται με συμβατικά καύσιμα μετά το 2035.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω