Τα «έργα» και τις «ημέρες» της εισόδου και καθολικής επικράτησης της United Group στις τηλεπικοινωνίες και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) της Βουλγαρίας, πριν από την είσοδο του Ομίλου στην Ελλάδα και στις εταιρείες Forthnet-Nova και Wind, φέρνουν στην επιφάνεια δημοσιογραφικές έρευνες και ρεπορτάζ εφημερίδων – ηλεκτρονικών εκδόσεων της γειτονικής χώρας.

Κύριος τίτλος των δημοσιογραφικών ερευνών στη Βουλγαρία, μέρος των οποίων παρουσίασαν την προηγούμενη Δευτέρα «ΤΑ ΝΕΑ», είναι: «Πώς η United Group κατέκτησε τη βουλγαρική αγορά τηλεπικοινωνιών και ΜΜΕ με τη βοήθεια πολιτικών – επιχειρηματιών στους οποίους είχαν επιβληθεί κυρώσεις από τις ΗΠΑ, αλλά και τραπεζών του Κρεμλίνου».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω