Με λίγες από τις γνωστές μάρκες, πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στόχο τους καταναλωτές των πολύ χαμηλών εισοδημάτων έκανε πρεμιέρα το «καλάθι του νοικοκυριού» και ήδη κάποιες από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ, που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, έχουν προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές, προσθαφαιρώντας προϊόντα ή/και μειώνοντας τιμές.

Συνολικά, την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας, οι περισσότεροι από τους +800 κωδικούς προϊόντων που μπήκαν στα «καλάθια» των Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλου, Lidl, Μy Market, Μασούτη, Γαλαξία, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικού, Market In, SYN.KA, Bazaar, Χαλκιαδάκη, Discount Markt και του αμιγώς ηλεκτρονικού σουπερμάρκετ e-fresh.gr, αφορούν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label), κάτι που δεν ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις των καταναλωτών, όπως αποτυπώνονται στα μερίδια αγοράς.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω