Πλήγμα για τη
διαφημιστική δαπάνη

Ο νέος κανονισμός για τα τυχερά παιχνίδια στο Διαδίκτυο που ανήρτησε το υπουργείο Οικονομικών προς διαβούλευση στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προβλέπει την απαγόρευση των διαφημίσεων για τις εταιρείες που θα λάβουν τις άδειες λειτουργίας σε παιχνίδια βασισμένα σε γεννήτριες τυχαίων αριθμών (RNG), τα γνωστά «φρουτάκια». Τα συγκεκριμένα παιχνίδια αντιπροσωπεύουν το 30% των καθαρών εσόδων των εταιρειών σήμερα. Αρα εκτιμάται ότι ανάλογο θα είναι το πλήγμα στη διαφημιστική δαπάνη για τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά και ηλεκτρονικό Τύπο που ξοδεύουν οι εταιρείες. Σε απόλυτα νούμερα το ποσό που θα λείψει από τα ΜΜΕ υπολογίζεται ότι θα προσεγγίζει τα 10 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω