Τα στοιχεία που έφτασαν στα λογιστήρια των σουπερμάρκετ την περασμένη Τρίτη για τις πωλήσεις της ημέρας έκαναν λόγο για μια μέση αύξηση κατά 30%, όταν τις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου η αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 κυμαινόταν λίγο πάνω από το 2%. Η εξέλιξη αυτή αποδόθηκε στην αρχή από τα στελέχη στα ψώνια των πελατών εν όψει της Καθαράς Δευτέρας (πέρυσι ήταν στις 11 Μαρτίου), αλλά βλέποντας τους κωδικούς των πωληθέντων προϊόντων αναθεώρησαν την άποψή τους. Επρόκειτο για αγαθά μακράς διάρκειας, όπως ζυμαρικά, όσπρια, ρύζι, παιδικά προϊόντα, κονσέρβες, κατεψυγμένα προϊόντα και αντισηπτικά. Η επίδραση του κορωνοϊού και στο λιανεμπόριο ήταν εμφανής, χωρίς μάλιστα μέχρι τότε να έχει γίνει γνωστό και το πρώτο κρούσμα στην Ελλάδα (ανακοινώθηκε την Τετάρτη).
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.