Τριάντα deals ήταν η «σοδειά» του 2022 για τους κλάδους των ειδών διατροφής και της οργανωμένης λιανικής, ενώ, με εξαίρεση τον Νοέμβριο, δεν πέρασε μήνας σε αυτό το έτος που να μην υπήρξε επιχειρηματική συμφωνία, παρά την πρωτόγνωρη συγκυρία που διαμορφώνουν οι πληθωριστικές πιέσεις και η πανάκριβη ενέργεια. Αν και η διαβρωμένη κατανάλωση εκτιμάται ότι θα υποστεί καινούργιες «πληγές» τη νέα χρονιά εξαιτίας της διατήρησης των υψηλών τιμών και του ενδεχόμενου καθυστέρησης στον σχηματισμό κυβέρνησης μετά τις εκλογές, ο συγκεντρωτισμός στην αγορά των ταχυκίνητων προϊόντων, τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και εμπορίου, προβλέπεται πως θα συνεχιστεί και πιθανόν σε ορισμένους υποκλάδους να ενταθεί. Οι λόγοι πίσω από την επιχειρηματική κινητικότητα δεν θα είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους που ανακάτεψαν την «τράπουλα» το 2022.
Από τη μια το αδύναμο ανταγωνιστικό προφίλ των μικρότερων «παικτών», που έχουν μεν προοπτικές ανάπτυξης, αλλά πλήττονται από μια σειρά πιεστικών προκλήσεων και από την άλλη τα υγιή επιχειρηματικά και επενδυτικά σχήματα, τα οποία επιδιώκουν να αξιοποιήσουν το momentum, έχοντας ήδη προχωρήσει σε «νοικοκύρεμα» στο εσωτερικό τους.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.