Προ δωδεκαμήνου, όταν η διάδοση του κορωνοϊού έπαιρνε πανδημικές διαστάσεις, οι ανθρώπινες κοινότητες έμπαιναν σε καραντίνα και οι οικονομίες η μία μετά την άλλη «έκλειναν», ο κόσμος των θαλάσσιων μεταφορών – όπως άλλωστε και των αερομεταφορών και του διεθνούς εμπορίου γενικότερα – εισερχόταν σε βαθιά κρίση.

Για την ακρίβεια, βυθιζόταν βαθύτερα στην κρίση, διότι ο σινοαμερικανικός εμπορικός πόλεμος είχε ήδη ορθώσει προσκόμματα και είχε ήδη πλήξει το ελεύθερο εμπόριο. Η καταναλωτική ζήτηση είχε υποστεί καθίζηση, οι ναύλοι είχαν πέσει, οι ακυρώσεις δρομολογίων σε ό,τι αφορά τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων είχε φτάσει στο 35%, σύμφωνα με τον διεθνή οίκο αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας DBRS Morningstar.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω