Πόλος έλξης επενδύσεων οι περιοχές με «ταυτότητα»

Πώς οι δήμοι που προωθούν το brand τους μπορούν να μετατρέψουν τα μειονεκτήματα σε ευκαιρίες και πλεονεκτήματα αποκτώντας υπεραξία

«Μια πόλη δεν πρέπει απλώς να ισχυρίζεται ότι είναι μοναδική – πρέπει να αποδείξει ότι είναι μοναδική». Οι Αρχές ενός τόπου πρέπει να καταβάλουν προσπάθειες για να εντοπίσουν τις αδυναμίες και τις απειλές για το εμπορικό τους σήμα, επιβάλλοντας μέτρα με τη συναίνεση όλων των ενδιαφερομένων, ώστε να μετατραπούν τα μειονεκτήματα σε ευκαιρίες και πλεονεκτήματα για την περιοχή.

Εχουν πλέον πολλά εργαλεία οι δήμοι για αυτό, από τον χαρακτηρισμό χρήσεων γης ως την αδειοδότηση επιχειρήσεων, είναι στο χέρι όλης της τοπικής κοινωνίας να αποφασίσει για το τι υπεραξία θέλει να έχει ο τόπος τους, ως περιουσιακό στοιχείο, όχι ως ένας απλός γεωγραφικός προσδιορισμός με παράδοση, ιστορία κ.λπ., αλλά με συγκεκριμένη υπεραξία στην αγορά.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.