Τα supermarkets ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι το 2020. Σε μια χρονιά αβεβαιότητας και περιορισμών, με τους πολίτες να μην ξοδεύουν αλλά να αποταμιεύουν μήπως έρθουν ακόμη δυσκολότερες ημέρες, ήταν ο κλάδος που κατέγραψε άνοδο στις πωλήσεις του κατά μέσο όρο 10%. Ενα υψηλό ποσοστό για τα δεδομένα του λιανεμπορίου. Μάλιστα κάποιες αλυσίδες πέτυχαν υπεραπόδοση σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς. Ξεχώρισαν οι αλυσίδες που κατά κανόνα είχαν καταστήματα πολλών τετραγωνικών καθώς ο κόσμος τα προτιμούσε γιατί είχε το αίσθημα της ασφάλειας και μπορούσε να διατηρήσει τις αποστάσεις.

Τα καταστήματα του οργανωμένου λιανεμπορίου από το πρώτο lockdown ανταποκρίθηκαν στην αυξημένη ζήτηση (κυρίως για τρόφιμα), η εφοδιαστική αλυσίδα λειτούργησε αποτελεσματικά και δεν κατεγράφησαν ελλείψεις σε αγαθά. Το απαγορευτικό στον κλάδο της εστίασης ωφέλησε τα supermarkets, αφού ο κόσμος μαγείρευε στο σπίτι με αγορές πρώτων υλών από τις αλυσίδες. Αντιθέτως, τα καταστήματα της χονδρικής πώλησης (cash & carry) δεν είχαν ανάλογες επιδόσεις καθώς επλήγησαν από τη μειωμένη ζήτηση στην αγορά HORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ και catering).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω