Πέρυσι τέτοιο καιρό οι ειδικοί προέβλεπαν ότι τα εμπορεύματα θα εξελίσσονταν το 2021 στην πλέον αποδοτική επένδυση που θα μπορούσε να κάνει κανείς. Περιέργως έπεσαν μέσα! Κάτι οι κατά κύματα επελάσεις του κορωνοϊού και των μεταλλάξεών του, κάτι η κατάρρευση των εφοδιαστικών αλυσίδων, κάτι ο αποκλεισμός της Διώρυγας του Σουέζ από το τεράστιο φορτηγό πλοίο «Ever Grande», κάτι οι εμπορικοί πόλεμοι των κυβερνήσεων, κάτι οι αντίξοες καιρικές συνθήκες… Θα έλεγε κανείς ότι η θεά Τύχη συνωμότησε για να επιβεβαιωθούν οι αναλυτές που κατάρτισαν τον δείκτη Bloomberg Commodity με προοπτική να ενισχυθεί κατά 25% το 2021. Για να επιβεβαιωθούν και με το παραπάνω, αφού εν τέλει ο δείκτης αυξήθηκε κατά 35%!
Ηταν όλα ωραία τη χρονιά που έφυγε, τουλάχιστον για όσους γλίτωσαν από τον κορωνοϊό και έπαιξαν στα εμπορεύματα. Τι επιφυλάσσει όμως το 2022 για τον κλάδο των εμπορευμάτων; Οι ειδικοί δεν εμφανίζονται τόσο αισιόδοξοι για τους «παίκτες», αλλά προβλέπουν μια καλύτερη εικόνα της αγοράς για τους καταναλωτές. Οχι όμως και όλοι οι ειδικοί και κυρίως όχι για όλα τα εμπορεύματα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.