Συμπεριφορές πανδημίας, όταν η οικονομία ήταν υποχρεωτικά κλειστή λόγω του lockdown, επιδεικνύουν οι καταναλωτές από τις αρχές του χρόνου. Οπως επισημαίνουν μιλώντας στο «Βήμα» έγκυρες τραπεζικές πηγές, η επίδραση της ενεργειακής και γεωπολιτικής κρίσης στην ψυχολογία των νοικοκυριών έχει οδηγήσει σε μία πρωτοφανή μείωση της κατανάλωσης, επιφέροντας πλήγμα στις επιχειρήσεις που βλέπουν τους τζίρους τους στο ξεκίνημα του 2022 να καταρρέουν.

Πρόκειται για τάσεις που άρχισαν να διαφαίνονται τις τελευταίες εβδομάδες του 2021 και ενισχύθηκαν σημαντικά στο α΄ τρίμηνο της εφετινής χρονιάς, ειδικά μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω