Την εμπιστοσύνη της στην Boeing εξέφρασε την περασμένη Τρίτη η Ethiopian Airlines. «Παρά την τραγωδία, η Boeing και η Ethiopian Airlines θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους και στο μέλλον» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της αιθιοπικής εταιρείας Τεβόλτε Τζεμπρεμαριάμ. Την ίδια ώρα, ωστόσο, ο επικεφαλής της βρετανικής Επιτροπής Ασφάλειας των Πτήσεων Ντάι Γουίτινγχαμ έθετε και μια άλλη παράμετρο της δεύτερης, μέσα σε λίγους μήνες, αεροπορικής τραγωδίας με το 737 MAX: «Η αεροπορική βιομηχανία περιορίζει την εκπαίδευση των πιλότων στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα, προκειμένου να κρατήσει χαμηλά τα κόστη της».
Από τη μια μεριά, θα έλεγε κανείς, έχουμε τις αεροναυπηγικές εταιρείες – και δεν είναι πολλές, μόλις δύο κυριαρχούν στις διεθνείς αερομεταφορές – που εστιάζουν ό,τι αφορά την έρευνα και την εξέλιξη της σύγχρονης αεροπλοΐας στην εξοικονόμηση των καυσίμων και στους αυτοματισμούς και την εν γένει «ρομποτοποίηση» των αεροσκαφών.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.