Οι κοινωνικές διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις – όπως άλλωστε και οι εκλογές – είναι ό,τι χειρότερο για τον κόσμο των επιχειρήσεων. Διαταράσσουν την καθημερινότητα των πολιτών και ανατρέπουν τις καταναλωτικές τους προτεραιότητες. Γι’ αυτό και οι εταιρείες ουδέποτε αναμειγνύονται με την πολιτική ή με κοινωνικά ζητήματα. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ωστόσο, η μία μετά την άλλη επιχείρηση στις ΗΠΑ «σπάει» τη σιωπή της για να καταδικάσει τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ.
Η Nike ήταν από τις πρώτες που, μέσω των λογαριασμών της στα κοινωνικά δίκτυα, θύμισε το γνωστό σλόγκαν της «Just Do It», για να προσθέσει: «Για μια φορά μην το κάνεις: μην υποκρίνεσαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική». Ολοι κατάλαβαν ότι η γιγαντιαία εταιρεία αθλητικών ειδών αναφερόταν στον εξοργιστικό θάνατο του Φλόιντ από τους αστυνομικούς. Λίγες ώρες αργότερα η Nike «ανέβασε» στο YouTube ένα σαφέστερο μήνυμα: «Τασσόμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα κατά του ρατσισμού και της βίας».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.