Τα τελευταία χρόνια η Μύκονος σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στην προσέλκυση premium τουριστικού προϊόντος. Το γεγονός αυτό ώθησε πολλούς επενδυτές, ντόπιους και ξένους, να ανεγείρουν νέες ξενοδοχειακές μονάδες αλλά και πολυτελή beach bars.

Ηταν όμως τόσο πολλά τα νέα επενδυτικά εγχειρήματα που μοιραία παρατηρήθηκε μια μικρή μείωση στις πληρότητες των ξενοδοχείων καθώς η πίτα έπρεπε να μοιραστεί σε περισσότερα κομμάτια. Τα κέρδη βεβαίως παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα αλλά οι παλαιοί ξενοδόχοι που είδαν να τις επιδόσεις τους να υποχωρούν σε σχέση με το παρελθόν γκρινιάζουν. Μεγαλύτερες απώλειες από τον κλάδο της φιλοξενίας καταγράφει ο τομέας της διασκέδασης. Πασίγνωστο beach bar είχε το περασμένο καλοκαίρι μείωση επισκεψιμότητας 20% λόγω του έντονου ανταγωνισμού.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω