Από την Air Canada μέχρι την κινεζική CDB Aviation οι αερομεταφορείς, ακόμα και οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing) αεροσκαφών, αφαιρούν εσπευσμένως τα καθίσματα από τα αεροσκάφη τους, τα γηραιότερα κατά προτεραιότητα, για να τα μετατρέψουν σε cargo. Αιτία η κατάρρευση του τουρισμού και της επιβατικής αεροπορικής κίνησης εν γένει, αλλά και η ταυτόχρονη εκτόξευση του ηλεκτρονικού εμπορίου, που προκάλεσε η πανδημία.

Μετατρέποντας τα επιβατικά σε αεροσκάφη μεταφοράς εμπορευμάτων οι εταιρείες ελπίζουν να τα αξιοποιήσουν σε μια περίοδο κατά την οποία και έσοδα έπαψαν να αποφέρουν και έχουν απαξιωθεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως εκτιμά η εταιρεία συμβούλων Ishka, από την αρχή του 2020 η αξία που «πιάνουν» στην αγορά αεροπλάνα 15ετίας έχει υποχωρήσει κατά 20% έως 47%, ανάλογα με τον τύπο του αεροσκάφους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω