«Ψήφο εμπιστοσύνης» στο ελληνικό τουριστικό προϊόν δίνουν ισχυροί διεθνείς και εγχώριοι ξενοδοχειακοί όμιλοι που επιλέγουν σταθερά την Ελλάδα για να προχωρήσουν σε νέες επενδύσεις, δείχνοντας ιδιαίτερη προτίμηση στην Αθήνα.
Η φετινή θερινή σεζόν εξελίσσεται δυναμικά, όχι μόνο σε επίπεδο τουριστικών αφίξεων, αλλά και σε επίπεδο deals κυρίως στον χώρο των ξενοδοχείων. Μόνο μέσα στον Ιούλιο ολοκληρώθηκαν τέσσερις , ενώ οι επιχειρηματικές κινήσεις συνεχίστηκαν και τον Αύγουστο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.