Την ώρα που η μείωση της κατανάλωσης σε βασικά τρόφιμα, όπως είναι το γάλα, το γιαούρτι και η φέτα, συνεχίζεται, με τις ανατιμήσεις να έχουν «γονατίσει» τους καταναλωτές, οι μεγάλες βιομηχανίες του κλάδου γαλακτοκομικών, έχοντας μετεξελιχθεί σε ομίλους τροφίμων, αναζητούν νέα πεδία δραστηριοποίησης προκειμένου να ενισχυθεί το ταμείο και να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους στην αγορά.

Σε αυτή την κατεύθυνση οι ισχυροί mainstream γαλακτοβιομήχανοι αρχίζουν να υιοθετούν το δυναμικό trend των προϊόντων φυτικής προέλευσης (plant-based), που απευθύνεται στους vegan καταναλωτές και όχι μόνο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω