Τι και αν ο πληθωρισμός κάνει δυσκολότερη τη ζωή για τον περισσότερο κόσμο, οι πωλήσεις των διάσημων οίκων ειδών πολυτελείας αποδεικνύονται ανθεκτικότερες ακόμη και από εκείνες της βιομηχανίας τροφίμων.

Οι πελάτες ειδών πολυτελείας παραμένουν πιστοί στα ακριβά γούστα τους πληρώνοντας πρόθυμα για υψηλής ποιότητας παπούτσια, ρούχα, κοσμήματα, ρολόγια, αρώματα και καλλυντικά, παρά την αύξηση των τιμών, με την παγκόσμια luxury αγορά να αναμένεται να ανέβει από 388 δισ. ευρώ το 2022 σε 494 δισ. ευρώ το 2026, σύμφωνα με έρευνα της Boston Consulting Group και της Comité Colbert.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω