Ανοίγει εκ νέου ο κύκλος των εξαγορών και συγχωνεύσεων στον κλάδο των σουπερμάρκετ με την αυξανόμενη αβεβαιότητα λόγω της πληθωριστικής κρίσης να επιταχύνει τις εξελίξεις.

Από τη μια οι φρενήρεις ρυθμοί ανόδου του λειτουργικού κόστους και οι πιέσεις στα περιθώρια κέρδους και από την άλλη η περαιτέρω ενίσχυση των μεριδίων αγοράς των μεγάλων παικτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχουν εντείνει την ανησυχία των μικρομεσαίων αλυσίδων για την «κάτω γραμμή» του ισολογισμού τους, με αποτέλεσμα να επιδιώκουν οι ίδιες την αναζωπύρωση των παγωμένων «φλερτ» της προ COVID εποχής. Αλλωστε οι πάντες παραδέχονται πως το «πάρτι» της πανδημίας, που έδωσε ανάσες ακόμη και στις «ασθμαίνουσες» επιχειρήσεις της οργανωμένης λιανικής, τελείωσε.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω