Σημαντικά περιθώρια ενίσχυσης των εργασιών τους έχουν οι τράπεζες από την αποτελεσματική αξιοποίηση του πελατολογίου τους. Οπως επισημαίνει ο κ. Αθανάσιος Βλαχόπουλος, αναπληρωτής γενικός διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς, «στα στοιχεία που τηρούμε στις βάσεις δεδομένων για τους πελάτες μας κρύβονται μικροί θησαυροί, που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε για τη δημιουργία νέων πηγών εσόδων». Οπως εξηγεί, από την ανάλυσή τους μπορούν να εξαχθούν πολύτιμα συμπεράσματα για τις ανάγκες των πελατών μας που σήμερα είτε δεν καλύπτονται καθόλου είτε ικανοποιούνται μερικώς.

Με τον τρόπο αυτόν, σημειώνει ο κ. Βλαχόπουλος, «είναι δυνατή η διατύπωση στοχευμένων προτάσεων στο υφιστάμενο πελατολόγιο, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχούς προώθησης των προγραμμάτων μας».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω