Ορόσημο για τη δραστηριοποίηση Κινέζων και Ρουμάνων στον ελληνικό σιδηρόδρομο αποτελεί το 2020. Ο δρόμος ανοίγει στα τέλη του 2019 για την PEARL, τον σιδηροδρομικό βραχίονα της COSCO, με την ολοκλήρωση του προγράμματος εκπαίδευσης των έξι μηχανοδηγών της. Από την άλλη, το ρουμανικό ενδιαφέρον για είσοδο στις εμπορευματικές μεταφορές με πύλη αρχικά τη Βόρεια Ελλάδα έχει αναθερμανθεί.

Οι ενδιαφερόμενοι τοποθετούνται στρατηγικά στη Θεσσαλονίκη όχι μόνο εποφθαλμιώντας τα φορτία του ΟΛΘ, αλλά και με την προοπτική της σιδηροδρομικής σύνδεσης των λιμένων Θεσσαλονίκης – Καβάλας -Αλεξανδρούπολης με τα βουλγαρικά λιμάνια Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσε. Ενδιαφέρον συμμετοχής σε δεύτερη φάση έχει εκδηλώσει και η Ρουμανία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω