Στα 6,87 τρισ. δολ. το 2019 από 5,9 τρισ. δολ. το 2018, σημειώνοντας άνοδο 16,5% το τελευταίο έτος, διαμορφώθηκε η συνολική αξία του τοπ 500 των εμπορικών σημάτων (brands) παγκοσμίως σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Brand Finance Global 500.

Το 45,4% (3,12 τρισ. δολ.) της συνολικής αξίας του τοπ 500 προέρχεται από τις ΗΠΑ, έναντι των 19% (1,307 τρισ. δολ.) από την Κίνα, 6,1% (418 δισ. δολ.) από την Ιαπωνία, 5,8% (401 δισ. δολ.) από τη Γερμανία, 4,5% (312 δισ. δολ.) από τη Γαλλία, 3,3% (227 δισ. δολ.) από τη Βρετανία και 15,8% (1,09 τρισ. δολ.) από τον υπόλοιπο κόσμο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω