Ανηφορικό δρόμο για την ευρωπαϊκή (και δυτική) αυτοκινητοβιομηχανία προβλέπουν οι μάνατζερ των ομίλων Stellantis και Renault. «Η έλλειψη ημιαγωγών θα ταλαιπωρήσει τη δραστηριότητα των αυτοκινητοπαραγωγών έως τα τέλη του 2023. Στη συνέχεια θα αποφορτιστεί η κατάσταση, κυρίως επειδή η αγορά των ηλεκτρονικών συσκευών ευρείας κατανάλωσης θα αρχίσει να υποχωρεί».
Η πρόβλεψη ανήκει στους Κάρλος Ταβάρες και Λούκα Ντε Μέο, τους δύο ισχυρούς άνδρες της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Kαι από τους ισχυρότερους παγκοσμίως στον κλάδο, αν σκεφθεί κανείς τις επωνυμίες που ελέγχουν: Peugeot, Citroen, DS Automobiles, Opel, Vauxhall, Fiat, Chrysler, Dodge, Ram, Jeep, Abarth, Alfa Romeo, Lancia και Maserati ο όμιλος Stellantis, Renault, Dacia, Alpine, Mobilize και στρατηγική συμμαχία με Nissan και Mitsubishi Motors ο όμιλος Renault, που λόγω του νέου Ψυχρού Πολέμου αποσύρθηκε από τη συμμετοχή του στη ρωσική AvtoVAZ, κατασκευάστρια των αειθαλών Lada.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.