Τα πρώτα «καρτελάκια» των μειωμένων τιμών, τουλάχιστον κατά 5%, έκαναν την εμφάνισή τους στα μεγάλα καταστήματα των αλυσίδων σουπερμάρκετ ήδη από το πρωί της Πέμπτης 19 Οκτωβρίου, την ώρα που η ακρίβεια συνεχίζει να δείχνει τα δόντια της, όπως παραδέχθηκε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αν και επεσήμανε ότι «βλέπουμε την αρχή του τέλους ως προς την έξαρση του πληθωρισμού».

Προς το παρόν βέβαια οι καταναλωτές δεν βλέπουν «φως». Παρότι τον Σεπτέμβριο εμφανίστηκαν τα πρώτα ψήγματα αποκλιμάκωσης, με τον δείκτη τιμών στην ομάδα «διατροφή και μη αλκοολούχα» να υποχωρεί στο 9,4% έναντι 10,7% τον Αύγουστο, οι πωλήσεις των σουπερμάρκετ αυξάνονται σε αξία 9,6% στο 9μηνο την ώρα που σε τεμάχια – και παρά την τουριστική «ένεση» του καλοκαιριού – καταγράφεται μείωση στο 1,9% το ίδιο διάστημα (στοιχεία NielsenIQ).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω