Την ώρα που πολυτελείς μάρκες ετοιμάζονται να απολαύσουν τη θέα της θάλασσας από το Riviera Galleria στο Ελληνικό και τη Μαρίνα του Αστέρα στη Βουλιαγμένη, βαλίτσες ετοιμάζει για τη χώρα μας και η γαλλική Kiabi, το «βαρύ πυροβολικό» της δυτικοευρωπαϊκής αγοράς στην ένδυση και την υπόδηση χαμηλού κόστους.

Τόσο η Kiabi όσο η ιρλανδική Primark, που επίσης βρίσκεται καθ’ οδόν, προσβλέπουν στα νοικοκυριά με μεσαία και χαμηλά εισοδήματα. Στο ίδιο κοινό που ψωνίζει ήδη στις αλυσίδες από την Ανατολική Ευρώπη και την Τουρκία, οι οποίες αναπτύσσονται ταχύτατα στην ελληνική αγορά.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω