Την πρώτη χρονιά της πρωτοφανούς πανδημίας της COVID-19, που ήρθαν τα πάνω κάτω στο εμπόριο και στην οικονομία συνολικότερα, η ελληνική αλυσίδα καταστημάτων ΠΛΑΙΣΙΟ, που συμπληρώνει 52 χρόνια ζωής και είναι ταυτισμένη με την τεχνολογία, όχι μόνο άντεξε, αλλά κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 11,8%!
Με τα φυσικά καταστήματα το 2020 να παραμένουν κλειστά τουλάχιστον για τρεις μήνες λόγω του lockdown, ο όμιλος ΠΛΑΙΣΙΟ πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις του στα 354,6 εκατ. ευρώ, από 317,1 εκατ. ευρώ το 2019.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος