Ο γόρδιος δεσμός των διοδίων της Αττικής οδού βρίσκεται στα χέρια του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή. Ο χρόνος που εξασφάλισε ο προκάτοχός του με το «πάγωμα» της αύξησης των διοδίων μία εβδομάδα πριν από τις εθνικές εκλογές μετρά ήδη αντίστροφα. Η απόφαση την οποία θα λάβει η νεοπαγής πολιτική ηγεσία θα βγάλει είτε στον δρόμο της σύγκρουσης, που θα οδηγήσει στις δικαστικές αίθουσες και ενδεχόμενα αιτήματα αποζημίωσης, είτε στην εκ νέου διαπραγμάτευση, το παράθυρο της οποίας παραμένει ανοιχτό.
Η επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης να προχωρήσει μέσω Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) στην αναστολή εφαρμογής της αύξησης που ανακοίνωσε η Αττική Οδός όξυνε προεκλογικά τα πνεύματα. Την ίδια στιγμή, είναι λογικό η όποια ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να μην επιθυμεί να αναμετρηθεί με το «καλημέρα» με αυξήσεις διοδίων. Η απόφαση δεν μπορεί παρά να ληφθεί άμεσα, καθώς η ΠΝΠ θα πρέπει να υποβληθεί προς κύρωση στη Βουλή εντός 40 ημερών από τη σύγκλησή της σε σύνοδο. Και κατόπιν να εγκριθεί μέσα σε τρεις μήνες, αλλιώς παύει η ισχύς της.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.