Μετά από δεκαετίες μιζέριας, τεράστιων ζημιών και βαρύτατου κόστους για το Δημόσιο και την εθνική οικονομία φαίνεται ότι ζούμε μια νεκρανάσταση. Τα ναυπηγεία μας το ένα μετά το άλλο επανενεργοποιούνται και υπόσχονται αμοιβαία επωφελή συνεργασία με την ελληνική εμπορική ναυτιλία. Και καθώς η τελευταία είναι η μεγαλύτερη παγκοσμίως, λογικά θα εξασφαλίσει πελατεία και στα ελληνικά ναυπηγεία, αρκεί αυτά να προσφέρουν διεθνείς τιμές, συνέπεια και το προσωπικό τους να ξεχάσει τις συνεχείς απαιτήσεις και τις αλλεπάλληλες απεργίες που έδιωξαν από τα ναυπηγεία μας την πελατεία τους.
Η αρχή είχε γίνει πριν από λίγα χρόνια από το Νεώριο Σύρου, το οποίο λειτουργώντας με διεθνείς προδιαγραφές και μακράν των κρατικοδίαιτων και αναποτελεσματικών ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, συνιστά ήδη το πρότυπο για τα υπό αναβίωση ναυπηγεία της Αττικής. Αρκεί μόνο να αναφερθεί ότι έως το 2022 είχαν ολοκληρωθεί σε αυτό 350 επισκευές πλοίων όλων των τύπων.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.