Σε «γέφυρα» εξαγωγών για ελληνικά προϊόντα εξελίσσεται η γερμανική πολυεθνική αλυσίδα Lidl, καθώς μέσω του δικτύου της στέλνει στο εξωτερικό το 10% του συνόλου των εσπεριδοειδών και το 15% των σταφυλιών που εξάγονται. Οπως κάνει γνωστό μιλώντας στο «Βήμα» ο κ. Ιωάννης Καρανάτσιος, διευθυντής Αγορών και μέλος της διοίκησης της Lidl Hellas, μεγάλες ποσότητες των συγκεκριμένων προϊόντων ελλήνων παραγωγών φτάνουν στα καταστήματα του ομίλου στην Ευρώπη, ενώ περισσότεροι από 40 έλληνες προμηθευτές έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν και να προωθήσουν πάνω από 150 προϊόντα είτε σε μόνιμη βάση είτε στο πλαίσιο των ελληνικών θεματικών εβδομάδων σε καταστήματα Lidl σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, στην Αμερική και μέσω του online shop της αλυσίδας και στην Κίνα. Τα προϊόντα που ταξιδεύουν δεν περιορίζονται μόνο στην αγροκτηνοτροφική παραγωγή, όπως λάδι, φέτα και ελιές, αλλά περιλαμβάνουν και μια μεγάλη γκάμα κωδικών, όπως παστέλια, χαλβά ή ακόμα και χαρτί κουζίνας.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.