Οι επιβάτες των πλοίων που εισέρχονται στο λιμάνι του Πειραιά, κοιτώντας στα αριστερά τους, βλέπουν τις επιβλητικές μπλε γερανογέφυρες στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στον εμπορικό λιμένα του Κερατσινίου που ανήκουν στον κινεζικό κολοσσό COSCO. Αυτοί που δεν είναι ορατοί είναι οι εκατοντάδες εργαζόμενοι oι οποίοι καθημερινά χειρίζονται τις γερανογέφυρες, οδηγούν οχήματα και επιτηρούν τη φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων στα πλοία ή πιο γνωστά ως κοντέινερ.

Πριν από μία εβδομάδα στο αγκυροβόλιο του Πειραιά συγκεντρώθηκαν πάνω από 25 εμπορικά πλοία, καθώς τα μέλη της Ενωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες του Πειραιά έκαναν πολυήμερη απεργία με αφορμή τον θάνατο του 46χρονου συναδέλφου τους Δημήτρη Δαγκλή κατά τη διάρκεια εργασίας του. Τα ακριβή αίτια θανάτου είναι υπό διερεύνηση. Την ίδια στιγμή οι προσφυγές στα δικαστήρια για να κηρυχθεί παράνομη η κινητοποίηση είναι συνεχείς.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω