Με επενδύσεις άνω των 60 εκατ. ευρώ και άνοιγμα 46 νέων καταστημάτων προχωρεί εντός του 2019 στη διαρκώς εξελισσόμενη αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Αυτό τονίζει με δηλώσεις του στο «Βήμα της Κυριακής» ο νέος brand president της αλυσίδας Βασίλης Σταύρου, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της πριν από τέσσερις μήνες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω