Από την οικονομική έως την υγειονομική και πρόσφατα την πληθωριστική, οι κρίσεις της τελευταίας δεκαετίας δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα στο εγχώριο λιανικό εμπόριο ειδών ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών.

Από τη μια οι προσιτές τιμές και οι προσφορές συχνά προπορεύονται του brand loyalty, εξ ου και το ενδιαφέρον ολοένα και περισσότερων ξένων αλυσίδων χαμηλού κόστους να αποκτήσουν παρουσία στην ελληνική αγορά, όπως ο γίγαντας της μόδας Primark, που σύμφωνα με πληροφορίες θα ανοίξει μεγάλο κατάστημα στην Ελλάδα. Ενώ από την άλλη, οι πωλήσεις των ειδών πολυτελείας καταγράφουν λαμπρές επιδόσεις, καθώς όχι μόνον οι έχοντες, αλλά και οι πολίτες μέσου και ανώτερου εισοδήματος επιλέγουν luxury αγορές.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω